Att inte glömma, men att gå vidare.


Det finns tvu huvudsakliga anledningar till min ursula uppdatering:

1) Haft enormt mycket plugg.

2) En ny blogg är på G.

Skolan har börjat som ett bobnedslag. Det är uppsatser hit, redovisngar dit och mattläxa som jag plötsligt inser att jag måste göra. Så till den lilla läsarskara jag har ber jag enomrt mycket om ursäkt, men ni vet ju kanske själva hur det är när skolan erövrar privatlivet?

Men jag har också påbörjat en sprillans ny blogg. Jag har helt enkelt jännt behovet av att göra ågot mer originellt och personligt. och eftersom att vissa saker i mitt li just nu står på sin spets, vill jag börja om på nytt på något sätt.
Ännu är inte några inläggskrivna eftersom att designen var min största proiritering. Så än tänker jag behålla denna adress för mig själv *mohaha*. 
 
Nu: back to studies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0