Brutalt




Silikon bröst, förstorade läppar, fake-bränna, blonderat hår och en satans massa smink på det. Plus ett stort Tv-program om hur upprörd Anna Anka är för att det finns bruna fläckar på gräsmattan trots att hon köpt det dyraste gräset. Kan det bli mer brutalt?

Idag gav jag programmet "svenska hollywood fruar" en chans påriktigt. Jag kan säga att det var första och lär ha varit sista gången jag såg detta seriöst.
Att alla de tre blondinerna är opererade på något sätt är tyvärr ett faktum, trots att dom alla mer än en gång försökt neka det. Ärligt talat tror jag att det måste ligga något sorts skämt bakom detta, för att sättet de lever och beter sig på är så brutalt! " Kvinnans uppgift är att tillfredställa mannen, då måste man se bra ut och bry sig om sitt utseende annars är det bara själviskt. Mannen ska inte behöva acceptera att kvinnan till exempel går runt i joggindress hela dagen". Ja ni hör ju själva? Det måste vara ett stort uppblåst skämt. Jag kan inte sluta garva. BRUTALT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0