How did we get here?


Det var härligt att äntligen få komma ut och springa igår. Galet. Trots att min kondition märkbart minskat av någon konstig anledning ( eller inte )...

Måste säga att fredagskvällen igår var mycket lyckad. Det blev en spontan tjejmiddag hos Erika, Jag fick tillfälle att ta stekspaden i egen hand och lagade middagen, medan Sara  och Karolina stod för förätten, och Erika gjorde salladen och efterrätten. Mums säger jag bara! Trevligt som satan var det. mycket skratt, kanske lite för mycket vid vissa tilfällen då jag inte kunde hålla colan kvar i munnen (vissa fattar vad jag menar..)

Kvällens slut tänker jag inta ta upp här. Bara att den slutade med att jag blev skjutsad hem i en kundvagn...(?)




Kommentarer
Postat av: Elsa

hahahha, alla som var hos matilda och dani fattar nog vad du menar med colan :D

2009-10-31 @ 15:59:42
URL: http://stuffandnonsens.blogg.se/
Postat av: matilda

haha :P aa x)

2009-10-31 @ 16:44:19
Postat av: erika

haha mimmi jag tyckte det var riktigt äckligt faktiskt !!!!! hahahaah älskar dig.

2009-10-31 @ 22:45:17
URL: http://erikarydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0