Kissable




( Kanske lite utmanande, men misstolka inte! )
Det här var i alla fall vad jag sysselsatte mig med i lördagskväll. Mobbad?! Min inte längre så kära mor fängslade mig och min lillebror, som dock inte verkade lida lika mysket, hos mormor över natten. Så medans mina kära vänner var ute hela natten lång satt jag och kollade på film och tog kort på min läppar. Kul? Knappast. Och fredagen som inte heller den blev en stor succé. Känns liksom som om hela helgen har gått till spillo. HALLÅ!? helgen är ju till för att ta tillvara på?! Nästa helg sitter jag inte inne en minut...


Kommentarer
Postat av: Anna

braaaa haha men mimmi då är det lov! :D någon dag på lovet vill jag fota dig! kan jag få styla, och fota?? fett kul! :D

och tack mimmi för fina kommentaren på bloggen! :) jag trivs lite bättre i håret nu faktiskt. Blir väldigt uppmuntad av folk runt omkring! ååh kul att du gillar dom! :)

2009-10-18 @ 21:16:01
URL: http://latte.blogg.se/
Postat av: Anna

hej igen! åååh mimmi vad söt du är! tack! jaaaaaaaaaaa gör det gör det gör det! köp en systemkamera alltså! det är verkligen värt vartenda öre! jag menbar det! jaha neeeeeeeeeeej! alltså jag åkter torsdag till söndag ahha alltså då du kommer hem. men nu på lördag dåå? kan vi inte fixa det dåå?? :) pusss!!!

2009-10-19 @ 19:56:04
URL: http://latte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0