London - ur mitt perspektiv


Mitt snille till bror lyckades fixa, på något sätt, trådlöst på hotellrummet. Woho! Nu kan jag data-nörda i London - också!

Mina 3 dagar här har jag spenderat på shopping, fikande och lite kulturella måsten. Dock är jag lite besviken på Londons shopping, kanske för att jag överskattat det, men dom har ju precis samma mode som i Sverige vilket innebär att det säljs precis samma modeller av allt i alla affärer, även i Sverige. Tråkigt, men egentligen inte så öväntat. Jag hade ju hoppats lite mer på en ny modeinfluens, men nej, det blir till att hålla sig till brittiskt/svenne mode. *suck*.

Jag kanske hade lite förhöga förhoppningar denna gång, eller så är det helt enkelt så att man inte ska åka till London mer än en gång i sitt liv (vilket jag överskridit) för jag är redan ganska uttråkad ( jag sitter ju framför datorn liksom!?) och börjar längta hem. Visst är det kul att vara här, men jag börjar inse hur mycket jag älskar Sverige, Stockholm, Vaxholm.

Nej nu ska jag ta och sova, imorgon är bär det av till efterlängtade Notting Hill. Jag SKA hitta dörren!


Kommentarer
Postat av: Jengan

har du varit i london tidigare? :O när då`? :)

2009-10-29 @ 10:20:10
URL: http://litenjengan.blogg.se/
Postat av: Mimmi

YES! tredje gången var detta faktiskt :)

2009-10-31 @ 14:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0