The look of love



Igår var jag hos tandregleraren -en stor besvikelse. Blir till att le med stängd mun ett tag till. Mina tänder är ju en total katastrof och det blir till att vänta ännu längre innan dem går att fixas. Bit ihop!

Fredags eftermiddagen spenderade jag hos Anna, där lärde jag känna min stor kärlek. Hennes kamera. Jag sprang runt i hennes hus och fotade allt jag kom åt. Jag börjar inse hur lyckliga alla som har en systemkamera borde vara. Men eftersom att hon var den riktigta forografen bland oss, fick hon ta några fina bilder på mig! Tycks? Enligt mig borde alla ha en systemkamera, blir till att skaffa en snarast!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

jo jag tycker dom är braaa jag! :D och klart du ska skaffa systemkamera! det är det bästa någonsiiiinnn!!! :D

2009-10-26 @ 10:17:10
URL: http://latte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0